rafis birthday..!

okej, min mobil tar inte världens bästa bilder, men...
Idag har jag och frida övat oss på våran super-posh brittish accent på engelskalektionen, så här kan det se ur för dem som undrar.
Helle (eller heelew som jag döpt om henne till... Afoli klaga inte på stavning, jag gör mitt bästa!!) och Zozo var också där, men de pratade bara ryska...
Hon kom precis hem från Moskva den lilla srakan... ;)
vy ponimayete meniya?
inte?
nehe...
Annars har jag och ryskan suttit på min balkong och ätit glass i solskenet, och nu kom jag nyss hem från min och zozos eftermiddagsfika på Lauras.
Jag blev hög på latte, as allways.. Blir alltid lite yr i huvudet av det, och det är inte av kaffet!
.
Sen gick vi och kollade på djur medan vivi handlade en hundsäng..
Möt Arne!
Nu väntar jag på the birthdayboy,
för det är Rafis födelsedag idaaaaag och jag är helt excited :D
Mer än honom tror jag!
haha!
Mabrouk!
...ska jag säga när han kommer.
och han kommer skratta sådär överlägset som när man rättar någon som uttalar fel.
jaja, hejdå på er jag ska handla mina satans klyftpotatisar nu så det blir nån mat någon gång!
-em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0