bloody saturday

Igår var vi hos Emma och drack bubbel och cider och hade trevligt, tills vi bestämde oss för att åka ned och stå i en svinigt lång kö in till UB. Vi gav upp efter tre år och gick upp till mig istället för att äta godis och kolla på film.
Jag hade en röd korsett på mig...
.
Idag är alla out of town och jag har skittråkigt... Sitter och slöglor på 10 things I hate about you och blir ledsen i ögat när jag tänker på att Heath Ledger är död.
.
Afooooli är hos fadi och har trevligt och jag saknar hans skäggiga uppenbarelse.
På tal om ansiktsbehåring så saknar jag den här plutten också:
Jaja, nu tänker jag käka glass och kolla klart på min film i all min ensamhet.
-e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0