kräks snart

Jag har sovit lite under 2 timmar. Gick och lade mig vid tre-fyratiden och jag sitter återigen och tragglar med PA efter att ha gått upp runt klockan 06.00 a.m. FYYYYYFAN, inte okej....
Jag börjar dock se ett ljus i slutet på tunneln nu. Allt som återstår just nu är faktiskt redigering av språket, något jag fullständigt ignorerat, min natur till trots. Får vanligtvis ticks om jag inte hittar rätt ord eller uttrycksform eller, gud förbjude, stavar ett ord fel...
Snart är det dock studenten, och jag kunde inte vara mer lättad, glad, exalterad, excited..
..naken, rädd exposed.... Nä ja skojade..!
Haha, Maria montazzami är så underbar....
Syrran på hennes student -09. Världens finaste student!
-emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0