l(ugn)a puckar..

WAAAAH, jag hade nyss två gubbar här från ssm eller vad det heter som skulle laga ugnen som pajat.. Till historien hör att jag sprang omkring halvnaken då de plingade på dörren. I ren och skär panik fick jag kasta på mig det första jag såg för att sedan öppna dörren, efter att de ringt på tre gånger....
Sedan följer det där besvärliga... var ska man göra av sig är man har två fixargubbar i lägenhet? ska man sitta med, observera, småsnacka och vara trevlig? eller ska man hålla sig ur vägen och låta dem sköta sitt arbete? ska man bjuda på kaffe, eller bara vänta tills de är klara för att sedan tacka och drämma igen dörren fort bakom dem och försöka glömma de senaste väldigt awkward tjugo minuterna....?
Haha, nåväl, nu är det över så jag ska slänga mig i duschen och sen gå på engelskalektion med Kennieboy.
-emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0