ööööös...

I onsdags gjorde vi Nybron osäkert. Trooo mig, det var länge sen jag dansade så mycket eller intensivt på en och samma kväll.
Trots att det verkade vara asshole-night på stället, vilket gjorde sig påmint tre-fyra gånger då vi (ofrivilligt) stötte på gamla bekanta (och då menar jag stötte på som i "sprang in i", inget annat) var humöret hööööögt på topp.
Här är vi hos Jullan före, där vi öste i oss indisk mat medans vi förfestade och väntade på våran skjuts.
utanför nybron med tvillingarna och en förvirrad Julie....
Dagen efter tog vi oss in till våran älskade sushibar och hävde i oss en miljon bitar till frukost. Det var det bästa jag gjort på länge tror jag!
Det var tre roliga dygn med en saknad indier. Jaldi kar, nu ska jag sussa lite här i soffan och försöka ignorera det faktum att snön öser ner utanför mitt vardagsrumsfönster...
-emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0