pluggblogg

Det är mycket nu...!
den här veckan:
PA-råmanus inlämnat, REA-redovisning, Franskaprov, skriv glodala produktionsordningen, skriva bokrecension, REB-arbete, pappa fyller 50, valentine's day.
stresssssss,
FML!
Jag till och med drömmer om att vara stressad och inte hinna med. Ärligt, jag skämtar inte! drömde att jag blev jagad inatt. natten innan drömde jag att jag va tvungen att lämna in massa grejer och jag var sen med jättemycket och fick skäll av mina lärare....
Jag har världens osexigaste brillor just nu, därför att mina snygga har inte kommit ännu. Jag kan dock inte riktigt bestämma mig för om de här hjälper eller faktiskt gör det värre. Det är någon slags blandad känsla. Jag får inte huvudvärk.. men jag blir superyr!
-em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0