Être.

Jag har haft världens bästa midsommarhelg, med jordgubbar och vin, blommor och choklad, midnattsbad och fullmåne, vattenskidor och båtlukt, min familj, mina vänner och min lilla vovve!
Idag har jag investerat dagen i att bara vara. Mest i solen, med en kall cola och en bra bok. Fläderblomssaft är också en bra grej i världen överhuvudtaget.

Nu spelar Nouvelle Vague från ett annat rum och min mamma gör en sockerkaka i köket. åh vad jag älskar sommaren. så sjukt mycket. härifrån kanske det bara blir kortare dagar igen och mörkare nätter, och 21 december är inte så långt bort men långt innan dess ska jag fly, långt bort. Det känns också helt överdrivet bra.

Och jag längtar; efter Frida, Emma som kommer hem idag och kommer vara brunare än mig, efter den 6:e Juli och de tre veckorna efter den dagen, den sista augusti och tio månader i en fantastisk stad, efter julen som förhoppningsvis ska firas på någon varm japansk stilla-havs-ö.........men först och främst ska jag längta lite efter imorgon också. Då blir det ännu en vecka i Estocolmo, och jag ska äta middag+skratta mycket med Oliver&Twist!



KRANSSSS

HATTTTT

KUBBBBBB





_ZOUW.ZOUW_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0