blubb

Idag höll jag engelskalektion ihop med dehär två mupparna:
I övrigt har jag vart på Laura's två gånger idag, skrivit en bokrecension, börjat läsa en ny bok, varit på apoteket, handlat på ica, och slagit zoë. hårt.
Den sista var det mest givande under dagen...
.
Raffefisen har klippt sig och han är nu världens stiligaste gånger hundratio!
.
PS. muffins är gott...
Nu är jag hemma och är supertrött och saknar den stiligaste karln i världen som är hos fadifisen.
Har precis ätit coco pops, vilket måste vara den bästa som någonsin uppfunnits....
Nu ska jag powersussa, sen skriva en krönika, en rapport, börja på mitt kompendium samt plugga till europakunskapsprovet.
hurra!
.
-em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0