maaaat

Kom precis hem från mami&papi.
Min helg har varit lugn, för den som intresserar sig. Myste med raffe i fredags och åkte till föräldrarna igår.

Är superduperhungrig och trött just nu.
Jag vill ha mat.... Orkar inte laga mat... what to do...?
.
Har börjat läsa en ny bok i samma stil som den förra...
Saken är bara att den är jättedålig, men ändå kan jag inte sluta läsa den. Irriterar mig på det hemska sättet de använder språket på (förmodligen kasst översatt...) men kan ändå inte slita mig....
.
Sitter och kollar på Americas best dance crew just nu och FYFAN vad jag saknar dansen!
Det är ju så himla roligt...!!
Nån gång ska jag börja igen.....
.
-em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0