V..... (för vendetta?)

mitt v har slutat fungera på min trasiga utslitna gamla dator.... vvvvvvvvv.....
vad skönt det känns...
Speciellt när jag ska skriva superlånga jobbiga kompendium på den och måste slå tre gånger jättehårt på v-tangenten så att jag får ont i fingertoppen.
problem problem problem...
.
jag behöver en ny dator.
Och det här säger jag inte enbart därför att jag idag insåg att min mamma brukar läsa min blogg.......
jag lovar..
.
Hej mamma!
........



Det är stökigt som i ett tonårsrum här hemma i lägenheten men jag hinner/orkar inte städa därför jag är ärldens tröttaste student som nu ska gå och lära sig om människans blo....hoohoho....jamena blodomlopp... euw.
Jag spyr när jag hör nånting om människokroppen.
Skulle aldrig kunna bli läkare!
.
Hur gör man förresten tomma mellanslag här? Det funkar inte, så jag måste göra en liten irriterande punkt så fort jag vill ha en blankrad!
.
.
.
annoying...
-em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0