vovve

så nu ska vi få hund, och familjens favorithobby just nu är att hitta på namn till vår blivande lilla (tik) labradorvalp.
Tellus?
Charlie?
Vladimir?
Albi (the racist dragon)?
hahah jag tycker Tellus är gulligt men nehe det är tydligen för "new age"... :D mamma tycker Charlie. Det är ju gulligt? De andra två förslagen är [såklart] Noahs. 
Jag har nyss lagat min och Emmas specialare till min familj, mm lövbiff :)))
annars har jag inte mycket att säga, jag känner mig lite som den här björnen:
tha-tha-tha- that's alll, folks.
-zobo

Kommentarer
Postat av: Helena :)

Vladimir var ju ett himla coolt namn :D

2010-03-24 @ 20:21:47
URL: http://helenaholst.blogg.se/
Postat av: Zoë

hhaha ska säga till min bror att du sa det, så blir han nog glad ;D

2010-03-24 @ 22:49:51
URL: http://zoemma.blogg.se/
Postat av: prutt

omeh, vladimir är ju en pojk-hund!

2010-03-29 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0