vovve.....

yyyyyyyy hundan vad trött jag är just nu...
Fick inte sova många timmar pga Europakunskaps-pluggande, men det tar jag igen imorgon då jag börjar vid 12, MOhaha!
Var på söndagsmiddag hos mamma&pappa häromdagen och fick träffa min lilla plutt. Hon är så söt.
Hon har blivit gammal dam nu, så hon kan inte riktigt skälla ordentligt när hon blir glad som förut. Låter som ett hest ylande mest, haha!
här är hon med lysande ögon....
Nu fick jag precis sms från zozo, hon åker från Mariefred nu och ska komma in och luncha med mig.
Ikväll satsar vi stenhårt på tjejkväll också. vi ska ha lite spa med sol&bad och bastu, och sen laga middag här hemma.
Zoë med sin favvomanick,
shissshhha-hoe
Snart faller mina ögonlock igen... Hoppas jag lyckas hålla mig vaken på mitt möte som jag ska på senare idag.... vore väldigt pinsamt annars!
-em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0