gå, kortis kortis, gå, kortis kortis gå.

jag har en dålig/bra/SUPERB låt fast i huvudet nu.
sitter med mina feta headphones och är så jävla cool, idag har jag ätit glass med friddis och emmis, och så har jag druckit läsk också.... för det är ju coolt.
imorgon är det äckligt prov men sen är det HELG!! wihooooo volleyboll på torsdag, grillkväll hos friday på friday, sen studentskiva på lördag och släktmiddag på söndag... när ska jag hinna plugga D:
jag orkar verkligen verkligen inte lägga upp bryssel bilderna på fb, därför väljer jag ut några roliga och lägger dom här för att
----HAHHAHAHAH förlåt att jag avbryter men måste skriva ner det här innan jag glömmer;;; biträdane rektorn, vice rektorn, vad han nu heter, gick just förbi och skrek "NÄMEN VA FAAAAA---(ser mig)---DDERULLAN" hahahahahaha jävla cp.
men aa. var var jag.
jag skulle lägga in bilder för att göra mitt efterblivna inlägg lite roligare hihihihihhihihi här varsågod :
ooooooooooooo-kAEEEii.
---------
.zöouw.

Kommentarer
Postat av: Helena :)

Tummen upp! :D

2010-05-11 @ 18:36:12
URL: http://helenaholst.blogg.se/
Postat av: em

vilken kooooort kjol, boohoo..... :(

eller långa lår....?

2010-05-12 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0